Sabtu, 17 Mei 2008


SELAMAT DATANG
KE DALAM RANGKAIAN AHLI smartbizz


Memperkenalkan peluang menjana pendapatan tambahan secara sambilan.Ini adalah program realiti, bukan fantasi.Ramai yang telah berjaya,mengapa tidak anda?Pilihan ditangan anda!! Rebutlah peluang keemasan ini sekarang!!!.


Layari laman web berikut:


http://www.perigicash.com


Dengan hanya bermodalkan RM50 ,anda layak menjadi reseller Perigicash.com.Anda berhak untuk menjual semula e-book perigiduit.com.Ebook ini sangat berfaedah sebagai rujukan dalam pelbagai bidang seperti tips-tips perniagaan, membina website, online marketing, forex, keusahawanan dan pelbagai lagi.




AWAS!!!

Ini BUKAN Skim Cepat Kaya , Skim Piramid, Sumbangan Ikhlas, Pelaburan, Surat Berantai, Multi Level Marketing(MLM @ Meniaga Larut Malam ) Direct Selling , Prepaid atau seumpamanya. Ianya merupakan sumber pendapatan terkini yang Logik , Mudah ,Praktikal ,Pantas ,Hebat, Tiada Risiko, Modal Kecil, Lumayan Dan Berkesan, Tiada Unsur-Unsur Penipuan, Sah Di Sisi Agama dan Undang-undang.




MODAL RM50 BOLEH JADI RM64,800...?



PERNAHKAH TERFIKIR INCOME ANDA MASUK DALAM AKAUN BANK HARI-HARI MACAM NI..??


Semua lapisan mampu...malah budak sekolah pun boleh join..TANPA BERJUMPA dengan sesiapa...?? Ramai yang berminat dengan program sebegini tapi,sukar/tidak pandai untuk mencari downlines..betul kan..?? Memandangkan saya seorang networker yang sangat aktif. Jadi saya ambil kesempatan ini untuk menbantu anda dengan mencari downline untuk anda. Cukup sekadar menyebarkan blog ini kepada rakan2 dan saudara mara melalui email atau iklankan dalam media tempatan...

Klik dibawah ini dan buat pendaftaran secara PERCUMA




Wajarkah anda Membiarkan Peluang Yang Ada Di Depan Mata Berlalu Begitu Sahaja?



KeUNIKAN program ini adalah walaupun anda tidak dapat mencari pelanggan sendiri ,namun anda berpeluang mendapatkan downline hasil dari SPILL OVER ( limpahan Keluar ) dari UPLINE anda



Kerana dengan Kaedah FORCE MATRIX 6X4 mengehadkan seti
ap reseller hanya boleh mempunyai direct downline seramai 6 orang dan sehingga level ke 4 sahaja. Katakan ANDA mendapat 7 pelanggan. 6 pelanggan awal adalah direct downline anda. Lebihan satu pelanggan tadi berada dibawah direct downline tadi.Jika anda mendapat seorang pelanggan lagi , pelanggan tersebut akan berada di bawah direct downline anda yang lain dan seterusnya..HEBATKAN??

Kenapa..tidak percaya...??saya pun tidak percaya pada awalnya...tapi setelah saya mendapat bayaran Saya YAKIN dengan business ini..



"KEGAGALAN SE
BENAR ADALAH KEGAGALAN UNTUK MENCUBA,
DAN ORANG YANG SUKA MENCUBA,
PASTI AKAN BERJAYA........."



Ini adalah penyata bank ahli perigiduit.com.Anda saksikan
sendiri income yang masuk
RM200-RM500 sehari.









bEST TAK HIDUP MACAM NI...??

Kalau...

-Rumah dah habis bayar...-Kereta Dah Habis Bayar...-Kad Kredit Dah Habis Bayar...-Hutang Tak Ada...-Nak Makan Apa-Makan...Nak Pergi Memana-Pergi! Nak Beli Apa- Apa Je- Beli!! Pada Bila-bila Masa...Di mana Jua Anda Berada... Kita Buat Apa Yang Kita Suka... Renung-renungkanlah...

BERSAMALAH KAMI MENCIPTA KEJAYAAN

DAFTAR SEGERA DAN ANDA BERPONTENSI MENDAPAT PENDAPATAN RM64,800.
Tempah KEJAYAAN anda sekarang juga...jangan tunggu lagi




klik di sini untuk mendaftar




BONUS KHAS!!

1)Dapatkan TEKNIK RAHSIA bagaimana dengan 3 downline sahaja anda mampu menjadi Top Reseller dengan mudah.

p/s= sesetengah upline perigiduit lain tidak ingin berkongsi rahsia ini kerana mereka akan rugi.Tetapi saya sedia berkongsi rahsia ini , saya tidak ingin menerima wang dari anda jika anda menganggap saya menipu..saya sedia memulangkan wang jika perlu

2) Anda juga akan di berikan software percuma , dimana anda boleh mempromosikan website anda dgn menhantar beratus-ratus e-mail secara serentak .

3)Ada lagi!!!..anda juga akan diberikan software khas dimana anda boleh mengumpul beribu2 email dgn mudah..


+ Bonus Super !!

>Dapatkan "CD membina laman web" secara percuma yang berharga RM67 sebagai tanda penghargaan dari kami..Bonus lengkap ini mengandungi segala bahan yang anda perlukan untuk membina sebuah laman web .Bonus super ini terhad sehingga 20 Oktober 2008 . Kos penghantaran adalah secara percuma.

Dengan RM50 yang anda laburkan, anda akan mendapat semua bonus ni. Maknanya ada tidak akan rugi apa-apa dari program ini.



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

SISTEM INI TIDAK MENGANIAYA ORANG YANG TERLAMBAT JOINT 'PERIGIDUIT.COM' DAN TIDAK JUGA MENGUNTUNGKAN ORANG YANG TERDAHULU SEPERTI SISTEM-SISTEM LAIN YANG BERADA DI PASARAN....
__________________________________________________________________________


Projek PERIGICASH.COM sangat bagus untuk membina kemantapan ekonomi...ianya suatu program yang menguntungkan SEMUA PIHAK seperti mana yang diwar-warkan oleh ADMIN. Setelah dibuat kajian oleh saya memang benar apa yang dikata...Cuba tuan2 tgk website program affliate yg lain.


ANDA DIBERI PILIHAN...SAMADA NAK JADI NETWORKER YANG
AKTIF SEPERTI SAYA ATAU 'SLEEPING PARTNER'
JOIN DAN DUDUK DIAM-DIAM,
TAPI MASIH BOLEH DAPAT INCOME...
BIAR KAMI YANG CARIKAN DOWNLINE UNTUK ANDA...
PILIHAN DI TANGAN ANDA!!! Sertailah kami...Langsung tiada risiko...!!!
KLIK DI SINI UNTUK BUAT PENDAFTARAN PERCUMA SEKARANG!!!




Sudah banyak program lain yang saya joint..
tapi untungnya tak seberapa dan rugi balik...

Tetapi dengan perigiduit.com...
duit datang dengan melimpah2 dalam akaun saya..